Ondřej Slivka

Bachelor's thesis

Analýza komunikační strategie firmy Coca-Cola v České republice

Analysis of the marketing strategy of Coca-Cola in Czechia
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza komunikační strategie společnosti Coca-Cola v České republice. Práce je rozdělena do dvou částí - části teoretické a praktické. V první části jsou za použití odborné literatury vymezeny základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix, marketingová a komunikační strategie a výzkum trhu. Praktická část je pak věnována představení společnosti Coca-Cola, jejího komunikačního …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the marketing and communication strategy of Coca-Cola in the Czech Republic. The work is divided into two parts - theoretical and practical. In the first part, the basic concepts such as marketing, marketing mix, marketing and communication strategies and market research are defined using professional literature. The practical part is then devoted to the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2022
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Tomáš Hubka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87620