Sabina WALTEROVÁ

Bakalářská práce

Analýza doprovodných služeb společnosti Internet shop s. r. o.

Analysis of customer services of Internet shop s. r. o. company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou doprovodných služeb. Teoretická část obsahuje souhrn teorie doprovodných služeb včetně ekonomického hodnocení. Praktická část je za-měřena na analýzu konkrétních doprovodných služeb a hodnocení jejich přínosů a nedo-statků. Závěrem práce je formulace návrhu a doporučení řešení dané problematiky.
Abstract:
The bachelor`s thesis deals with customer services aspects. The theoretical part contains complex theory of customer services including economic evaluation. The practical part focuses on concrete customer services analysis and evaluate it{\crq}s benefits and insufficiency. Recommendations and proposal of solution of the issue are formulated in the conclusion.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor: 10806

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Tučková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

WALTEROVÁ, Sabina. Analýza doprovodných služeb společnosti Internet shop s. r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe