Marie Turková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace internetových obchodů

Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat, vyhodnotit a komparovat marketingovou komunikaci srovnatelných internetových obchodů, které se zaměřují na fitness a zdravý životní styl a navrhnout prostředky ke zvýšení jejich ziskovosti a konkurenceschopnosti. Nejprve byly popsány metody sběru dat, které odborníci využívali ve svých výzkumech orientovaných na zkoumanou problematiku. Pomocí obsahové analýzy …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis was to analyze, evaluate and compare the marketing communication of comparable online stores that focus on fitness and healthy lifestyles and to propose means to increase their profitability and competitiveness. First, the methods of data collection, which experts used in their research focused on the researched issues, were described. Using the content analysis of websites …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jitka Brodská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích