Analýza doprovodných služeb společnosti Internet shop s. r. o. – Sabina WALTEROVÁ
Sabina WALTEROVÁ
Bakalářská práce
Analýza doprovodných služeb společnosti Internet shop s. r. o.
Analysis of customer services of Internet shop s. r. o. company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou doprovodných služeb. Teoretická část obsahuje souhrn teorie doprovodných služeb včetně ekonomického hodnocení. Praktická část je za-měřena na analýzu konkrétních doprovodných služeb a hodnocení jejich přínosů a nedo-statků. Závěrem práce je formulace návrhu a doporučení řešení dané problematiky.Abstract:
The bachelor`s thesis deals with customer services aspects. The theoretical part contains complex theory of customer services including economic evaluation. The practical part focuses on concrete customer services analysis and evaluate it{\crq}s benefits and insufficiency. Recommendations and proposal of solution of the issue are formulated in the conclusion.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
10806
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WALTEROVÁ, Sabina. Analýza doprovodných služeb společnosti Internet shop s. r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Podnikatelský plán pro vznikající internetový obchod
Kateřina Hlaváčková -
Konkurenceschopnost firmy EMICO Group, spol. s r.o. na českém trhu - Internetový obchod Megaobchod.cz
Michala Sachrová -
Podnikatelský záměr – internetový obchod s dárkovým zbožím
Aneta Raimundová -
Návrhy pro zvýšení konkurenceschopnosti internetového obchodu Vzdušín.cz
Patrik Michek -
Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz
Marcela DŮBRAVOVÁ -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová