Proces neustálého zlepšování v podniku – Lucie Dudíková
Lucie Dudíková
Bakalářská práce
Proces neustálého zlepšování v podniku
Continuous improvement process in a company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Proces neustálého zlepšování v podniku“ je určit vhodné nástroje pro analýzu a evaluaci procesu neustálého zlepšování v konkrétním podniku. Teoretická část je zaměřena na vymezení podstatných pojmů, kterými jsou proces neustálého zlepšování, metodologie lean a nástroje lean. V praktické části je popsán a analyzován proces neustálého zlepšování a využití nástrojů metodologie …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Continuous improvement process in a company” is to specify suitable tools for analysis and evaluation of continuous improvement process in the company. The theoretical part is focused on defining relevant terms, which are continuous improvement process, lean methodology and lean tools. Practical part describes and analyses continuous improvement process and use of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ejrmh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2021
- Vedoucí: Ing. Michal Jirásek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Use of modelling and simulation for improving a business process
Tural Aliyev -
Control of Continuous Casting Process Based on Two-Dimensional Flow Field Measurements
Shereen Abouelazayem -
Proces neustálého zlepšování ve výrobní firmě
Jan Pech -
Proces neustálého zlepšování v konkrétním podniku
Jakub Žert -
Rozvoj procesu neustálého zlepšování v obchodně-výrobní společnosti
Kateřina Zvolánková -
Digitalizace výkresové dokumentace v rámci procesu neustálého zlepšování
Denisa Pernicová -
Proces řízení a hodnocení kvality zákaznických reklamací u dodavatele v automobilovém průmyslu
Tomáš Balcárek -
IT podpora 5S auditů v Safran Cabin CZ s.r.o.
Jan Harazin