Lucie Dudíková
Bachelor's thesis
Proces neustálého zlepšování v podniku
Continuous improvement process in a company
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Proces neustálého zlepšování v podniku“ je určit vhodné nástroje pro analýzu a evaluaci procesu neustálého zlepšování v konkrétním podniku. Teoretická část je zaměřena na vymezení podstatných pojmů, kterými jsou proces neustálého zlepšování, metodologie lean a nástroje lean. V praktické části je popsán a analyzován proces neustálého zlepšování a využití nástrojů metodologie …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Continuous improvement process in a company” is to specify suitable tools for analysis and evaluation of continuous improvement process in the company. The theoretical part is focused on defining relevant terms, which are continuous improvement process, lean methodology and lean tools. Practical part describes and analyses continuous improvement process and use of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ejrmh/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2021
- Supervisor: Ing. Michal Jirásek, Ph.D.
- Reader: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Use of modelling and simulation for improving a business process
Tural Aliyev -
Control of Continuous Casting Process Based on Two-Dimensional Flow Field Measurements
Shereen Abouelazayem -
Proces neustálého zlepšování ve výrobní firmě
Jan Pech -
Proces neustálého zlepšování v konkrétním podniku
Jakub Žert -
Digitalizace výkresové dokumentace v rámci procesu neustálého zlepšování
Denisa Pernicová -
Rozvoj procesu neustálého zlepšování v obchodně-výrobní společnosti
Kateřina Zvolánková -
Proces řízení a hodnocení kvality zákaznických reklamací u dodavatele v automobilovém průmyslu
Tomáš Balcárek -
IT podpora 5S auditů v Safran Cabin CZ s.r.o.
Jan Harazin