Yield management: plánování kapacit ve službách – Bc. Tereza Šebková
Bc. Tereza Šebková
Diplomová práce
Yield management: plánování kapacit ve službách
Yield management: a capacity planning in service industries
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Yield management: plánování kapacit ve službách“ je využití metod yield managementu v hotelnictví. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o yield managementu, pojem, historie, metody a jeho využití. V praktické části je jedna z metod yield managementu aplikována na hotel Tennis Club s cílem zvýšit počet nabízené ubytovací kapacity způsobem, který bude pro hotel ekonomicky …víceAbstract:
The objective of diploma thesis named “Yield management: a capacity planning in service industry” is the use of yield management methods in hotel industry. Findings about yield management concept, history, methods and applications are summarized in the theoretical part. In the practical part, there is one of the methods of yield management applied to the Hotel Tennis Club to increase the number of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ar1zm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová -
Segmentace zákazníků v podniku
Tereza Vlčková -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Marcela Stratilová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Dilyara Asmatulayeva