Dana Hurtová
Master's thesis
Obecné postoje k reklamě
General Attitudes towards Advertising
Anotácia:
Cílem této diplomové práce bylo zjistit vliv obecných postojů na hard sell a soft sell reklamy, které propagovali produkt kapří smaženky. Bylo sledováno, zda zákazníci reagují na změnu reklamy u pokrmu kapří smaženky. Důležitým poznatkem bylo, jestli obměna reklamy ovlivní chování zákazníků. V tomto výzkumu výstupem byl chápán rozdíl v tržbách. Byl sledován nárůst prodeje pokrmu kapří smaženky v prvním …viacAbstract:
The aim of this thesis was to investigate the relationship of general attitudes towards advertising applied to hard sell and soft sell ads that promote products called Fried carp. It was observed whether customers would respond to changes in food advertising of Fried carp. An important question was whether change of advertising affects consumer behaviour. In this research output was considered to be …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.
- Oponent: Helena Smolová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Postoje k reklamě na webu
Aleš Běhounek
Názov
Vložil
Vložené
Práva