Anežka Vrbicová

Diplomová práce

Vliv reklamy a médií na spotřebitele

The infuence of media and commercials on consumers
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na média a jejich vliv na spotřebitele. Cílem této diplomové práce je zjistit, jak hlavní televizní zpravodajské relace zpracovaly autorkou vybranou kauzu – pokles cen ropy. Zároveň si práce klade za cíl zjistit, jak kauzu vnímali obyčejní lidé, zda ji zaznamenali případně které zpravodajské relace využili ke sledování vývoje kauzy. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou …více
Abstract:
In this work author deals with media and its impact on consumers. The aim of this thesis is to find out how the main TV news programs handled the theme choosed by the author- the fall of prices of petroleum. The thesis is also aiming to find out how the consumers understood the case, if they registered the cause and which main TV news programs they used to gather more inforation about it. Thesis is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81307