Vliv reklamy a médií na spotřebitele – Anežka Vrbicová
Anežka Vrbicová
Diplomová práce
Vliv reklamy a médií na spotřebitele
The infuence of media and commercials on consumers
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na média a jejich vliv na spotřebitele. Cílem této diplomové práce je zjistit, jak hlavní televizní zpravodajské relace zpracovaly autorkou vybranou kauzu – pokles cen ropy. Zároveň si práce klade za cíl zjistit, jak kauzu vnímali obyčejní lidé, zda ji zaznamenali případně které zpravodajské relace využili ke sledování vývoje kauzy. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou …víceAbstract:
In this work author deals with media and its impact on consumers. The aim of this thesis is to find out how the main TV news programs handled the theme choosed by the author- the fall of prices of petroleum. The thesis is also aiming to find out how the consumers understood the case, if they registered the cause and which main TV news programs they used to gather more inforation about it. Thesis is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81307
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81307
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv domácích a zahraničních ekonomických událostí na sledovanost českého televizního zpravodajství
Jan Procházka -
Vliv nových technologií na konzumaci médií
Jakub Kouřil -
The language used in TV news to speak about a current state of European migrant crisis: comparison of Czech and British news
Sára WENZLOVÁ -
Konverze k judaismu v kontextu portugalské historie optikou TV reportáže pro i24NEWS
Alžběta Kvitová -
Anglicisms in Czech TV News Discourse
David HORVÁTH -
Stylotvorné faktory ovlivňující řečové vlastnosti reportéra (komparace pracovníků ČT/TV Nova/TV Prima)
Tereza KURKOVÁ