Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR. – Irena Skokanová
Irena Skokanová
Bachelor's thesis
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
Identification of factors affecting customer loyalty to grocery retailers in the Czech Republic.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá identifikací faktorů ovlivňujících věrnost zá-kazníků při nakupování potravin v maloobchodech v České republice. Na zá-kladě dotazníkového šetření identifikuje zákazníky jednotlivých maloobchodů, zjišťuje jejich preference při výběru hlavního nákupního místa a poskytuje stanoviska týkající se jejich věrnosti ke zvoleným maloobchodům. Závěr bakalářské práce přináší shrnutí …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on identification of factors affecting customer loyalty while grocery shopping in retail stores in the Czech Republic. It is based on the survey that identifies customers of individual retails, identifies their preferences while choosing a prefered shopping place and provide state-ments regarding to their loyalty to chosen retailers. Conclusion of the work brings a summary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Netopil
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKOKANOVÁ, Irena. \textit{Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/o18i8g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Intergenerational solidarity and the influence of informal transfers on fertility behavior
Lada Železná -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Laura Andresheva-Arginova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights