Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR. – Irena Skokanová
Irena Skokanová
Bakalářská práce
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
Identification of factors affecting customer loyalty to grocery retailers in the Czech Republic.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá identifikací faktorů ovlivňujících věrnost zá-kazníků při nakupování potravin v maloobchodech v České republice. Na zá-kladě dotazníkového šetření identifikuje zákazníky jednotlivých maloobchodů, zjišťuje jejich preference při výběru hlavního nákupního místa a poskytuje stanoviska týkající se jejich věrnosti ke zvoleným maloobchodům. Závěr bakalářské práce přináší shrnutí …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on identification of factors affecting customer loyalty while grocery shopping in retail stores in the Czech Republic. It is based on the survey that identifies customers of individual retails, identifies their preferences while choosing a prefered shopping place and provide state-ments regarding to their loyalty to chosen retailers. Conclusion of the work brings a summary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Netopil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKOKANOVÁ, Irena. \textit{Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/o18i8g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Intergenerational solidarity and the influence of informal transfers on fertility behavior
Lada Železná -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Laura Andresheva-Arginova
Název
Vložil
Vloženo
Práva