Integrace dětí se specifickými poruchami učení, chování a pozornosti na základní škole – Markéta Fryntová
Markéta Fryntová
Diplomová práce
Integrace dětí se specifickými poruchami učení, chování a pozornosti na základní škole
Integration of children affected by specific learning difficulties and Attention Deficit Hyperactivity Disorders at primary school
Anotace:
Téma školní integrace, integrovaný žák či problémové dítě je zejména v posledních letech velmi aktuální a to jak ze strany učitelů, odborníků, tak i rodičů. Hlavním cílem prezentované práce bylo zjistit, jaká je aktuální situace integrace dětí se specifickými poruchami učení a poruchou pozornosti s hyperaktivitou na vybraných základních školách v Praze. Výzkumné šetření se zaměřilo se na vztahy …víceAbstract:
School integration, integrated pupil or problematical child, are frequently disscused topics among teachers, scholars and parents. The main aim of this thesis was to find out the real situation in integration of children affected with ADHD or SLD at primary schools in Prague. Research investigation was focused on relationships among classmates both with and without any form of SLD or ADHD. It was further …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM529
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
- Vedoucí: Zuzana Hubinková
- Oponent: Libuše Třískalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRYNTOVÁ, Markéta. \textit{Integrace dětí se specifickými poruchami učení, chování a pozornosti na základní škole}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, UHK, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/o1cwdu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace ve školním prostředí
Kristýna Kramperová -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Nelegální komunikace ve školní třídě a strategie pro její minimalizaci
Marika Kroutilová -
Komunikace ve vědeckém představení
Kristýna Moravcová -
Pravidla komunikace ve školní třídě
Kateřina HILGERTOVÁ -
Manažerská komunikace ve školství
Dagmar BLÁHOVÁ -
Komunikace ve školním prostředí
Jana Ráčková