Lukáš Dědek
Bachelor's thesis
Řízení vztahů s klienty bankovní instituce
Customer relationship management in the bank institution
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vybranou komerční bankou působící v ČR a jejím vztahem ke svým klientům. Teoretická část má za úkol zdůraznit důležitost nástroje CRM, od kterého je odvozen název práce a vysvětlit podstatu marketingového výzkumu. V navazující praktické části je představen profil bankovní instituce a formou dotazníku vytvořen výzkum, včetně grafického a slovního vyhodnocení, věnující se konkrétní …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with selected commercial bank operating in the Czech Republic and it's relationship to it's clients. Theoretical part's purpose is to emphasize the importance of CRM tool, which is also the title of this thesis. It explains the basic of marketing survey. In the following practical part there is introduced a profile of bank institution and my own survey based on questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dědek, Lukáš. Řízení vztahů s klienty bankovní instituce. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2022 dostupné: no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics and Administration
Theses on a related topic
-
Zhodnocení kvality služeb e-Governmentu v České republice
Nela Nenutilová -
Vícekriteriální analýza jako nástroj pro hodnocení kvality půd
Tereza Vranovská -
Marketingový výzkum vybrané firmy
Nikola Pragerová -
Marketingový výzkum společnosti CompuGROUP Medical Česká republika, s. r. o. - výzkum spokojenosti uživatele
Lucie Fujková -
Marketingový výzkum dark tourismu v České republice
Anna Gallová -
Marketingový výzkum
Libor Tománek -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum vybraných produktů na trhu ve státech Vietnam, Čína a Thaisko a Česká republika pro budoucí rozvoj obchodních vztahů.
Huy Hoang Pham