Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie – Bc. Petra Hartmanová
Bc. Petra Hartmanová
Master's thesis
Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
Influence of country of origin brand on the forms of entry into
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analýza vlivu země původu značky naformy vstupů na zahraniční trhy a strategie. Pro účel této práce byly zvoleny značky P&G a Nestlé.Teoretická část vymezuje pojmy spojené se značkou, zeměpůvodu značky a formy vstupů na mezinárodní trhy.Praktická část je rozdělena na analýzu americké značky P&G a naanalýzu švýcarské značky Nestlé. Cílem analýzy bylo zjistit dojaké míry má země …viacAbstract:
The aim of diploma thesis is to analyze influence of country of origin brand on the forms of entry into foreign markets and market strategy. For purpose of this study brands P&G and Nestlé was choosed.The theoretical part defines ideas connected with brand, country of origin and forms of entries to international markets.The practical part is divided to analysis of American brand P&G and to analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Práce na příbuzné téma
-
Competitiveness of selected country in world markets
Giyas Mustafayev -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
On the Origin of States and Injustice by Means of Social Contract and Land Appropriation in Environmentally Circumscribed Areas
Johan Bartoš -
Komparace úrovně ochrany spotřebitele na finančním trhu ve vybraných zemích
Aneta Tarabášová -
Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
Kateřina Harcubová -
Market entry of German fashion brand into the Netherlands
Jana Fleischer -
Marketing strategy for the entry of the ARMODD brand into new European markets
Radek Nišev -
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov
Názov
Vložil
Vložené
Práva