Vnímání klasické české literatury žáky 9. ročníku vybraných ZŠ – Bc. Sabina Kehmová
Bc. Sabina Kehmová
Diplomová práce
Vnímání klasické české literatury žáky 9. ročníku vybraných ZŠ
Perception of Classical Czech Literature by Pupils of 9th Grade of Selected Primary Schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnímáním klasické české literatury žáky 9. ročníku vybraných základních škol. Cílem práce je zjistit schopnost žáků porozumět textům vybraných autorů, pracovat s nimi, plnit zadané úkoly a zjistit pohled žáků na klasickou českou literaturu jako součást doporučené četby a školní výuky. Teoretická část se zaměřuje na klíčové pojmy související s naší oblastí výzkumu, do kterých …víceAbstract:
The thesis deals with the perception of classical Czech literature by pupils of 9th grade of selected primary schools. The aim of the thesis is to find out the pupils' ability to understand the works of the selected authors, to work with them, to perform the tasks and to find out the pupils' view of classical Czech literature as a part of the recommended reading and schooling. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cydnx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ester Nováková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Čtenáři-cizinci a česká literatura
Denisa Walková -
Literatura pro děti a mládež očima mileniálů
Marie Mokrá -
Mimoškolní četba z pohledu učitelů českého jazyka a literatury na 2. stupni základních škol v Libereckém kraji
Lucie Scholzová -
Porozumění textu a obsahová analýza neuměleckého textu
Diana HOMOLKOVÁ -
Interference mezi auditivním kanálem informací a porozuměním textu
Pavel Janeček -
Netradiční metody a formy práce podporující porozumění textu u žáků 1. stupně ZŠ
Klára Růžičková -
Rozvoj porozumění textu dítětem předškolního věku
Monika Peluňková -
Porozumění textu z pohledu učitelek mateřské školy
Šárka Polanská