Genderové stereotypy v časopisech pro ženy a pro muže – Marie NOVOTNÁ
Marie NOVOTNÁ
Bachelor's thesis
Genderové stereotypy v časopisech pro ženy a pro muže
Gender Stereotypes in Magazines for Women and for Men
Anotácia:
Bakalářská práce ?Genderové stereotypy v časopisech pro ženy a pro muže? porovnává typického zástupce segmentu exkluzivních časopisů pro ženy, tedy časopis Marianne, se zástupcem exkluzivního časopisu pro muže ForMen. Základní genderové pojmy a kategorie jsou zde definovány v rámci sociálně konstruktivistického paradigmatu, z něhož vycházejí. Metodou komparace obou časopisů je zde sledována formální …viacAbstract:
The bachelor thesis ?Gender Stereotypes in Magazines for Women and for Men? compares the magazine Marianne, the typical representative of the segment of exclusive magazines for women, with ForMen, the representative of exclusive magazines for men. The basic gender concepts and categories are defined here within the social constructivist paradigm which they come from. The formal and visual aspects of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zverejniť od: 13. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Petra Chvojková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVOTNÁ, Marie. Genderové stereotypy v časopisech pro ženy a pro muže. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Komparace zobrazení ženy v časopise Marianne a Marie Claire
Nela KADLEČÍKOVÁ -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší
Názov
Vložil
Vložené
Práva