Rozšíření funkce Automatické stavění vlakových cest pro predikované vlakové cesty omezenou rychlostí – Mgr. Čestmír Bárta
Mgr. Čestmír Bárta
Master's thesis
Rozšíření funkce Automatické stavění vlakových cest pro predikované vlakové cesty omezenou rychlostí
Extension of Automatic Route Setting System for predicted train routes with speed restrictions
Abstract:
Cílem práce je návrh algoritmu pro rozšíření funkce Automatické stavění vlakových cest o automatickou volbu vlakové cesty typu VC/VCO na základě sestavené analýzy dopravních situací. Navržený algoritmus by měl zajistit automatizované rozhodnutí systému ASVC o postavení vlakové cesty typu VCO v situacích, je-li to provozně výhodné pro řešení následných dopravních situací.Abstract:
The aim of the work is to design an algorithm for extending the Automatic Train Route Setting System to automatically select a VC/VCO type train path based on the analysis of traffic situations. The proposed algorithm should provide an automated decision of the ASVC system to build a VCO type train path in situations where it is operationally advantageous to resolve subsequent traffic situations.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Tatiana Molková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÁRTA, Čestmír. \textit{Rozšíření funkce Automatické stavění vlakových cest pro predikované vlakové cesty omezenou rychlostí}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2024. Available from: https://theses.cz/id/o2fzz0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bárta, Čestmír. Rozšíření funkce Automatické stavění vlakových cest pro predikované vlakové cesty omezenou rychlostí. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Technology and Management / Transport Technology and Control
Theses on a related topic
-
Možnosti využití geografické metody pro potřeby Automatického stavění vlakových cest
Petr Kučera -
Optimalizace činnosti Automatického stavění vlakových cest
Petr Kučera -
Možnosti zpřesnění funkce Automatického stavění vlakových cest
Vojtěch Kudláč -
Funkční propojení systému ATO over ETCS s funkcí automatického stavění vlakových cest
Jan Froněk -
Automatické stavění vlakových cest
Lukáš Foltýn -
Možnosti využití geografické metody pro potřeby Automatického stavění vlakových cest
Petr Kučera -
Optimalizace činnosti Automatického stavění vlakových cest
Petr Kučera -
Možnosti zpřesnění funkce Automatického stavění vlakových cest
Vojtěch Kudláč