Produkt jako zdroj konkurenční výhody – Bc. Denisa Gizová
Bc. Denisa Gizová
Bachelor's thesis
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Product as a source of competitive advantage
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá produktem jako konkurenční výhodou podniku. Konkrétně je představen a zhodnocen produkt v podobě mobilního internetového připojení od hlavních mobilních operátorů v České republice. Celá práce byla rozdělena na dvě části, na teoretickou a výsledkovou. V první části byla prostřednictvím literární rešerše představena aktuální teoretická východiska z hlediska produktu a …viacAbstract:
This thesis deals with the product as a competitive advantage for the company. Specifically, it is presented and evaluated the product in the form of mobile internet from major mobile operators in the Czech Republic. This thesis is divided into two parts, theoretical and earnings. The first part was through literature review presented to the current theoretical basis in terms of product, and critical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nbe1i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Řízení obchodu a motivace zaměstnanců ve společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Dana Boteová -
Společenská odpovědnost telefonních operátorů T-Mobile Czech republic a.s., Telefónica Czech republic a.s. a Vodafone Czech republic a.s.
Monika GÜRTHOVÁ -
Ocenění společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. metodou tržního porovnání
Vasilisa Popova -
Stanovení hodnoty společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.
Michaela Marxová -
Komplexní analýza Corporate Identity ve společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Eva Pitříková -
Finanční analýza T-Mobile Czech Republic a.s. v rámci IAS/IFRS
Tomáš Crha -
Hodnocení společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. na základě finanční analýzy
Markéta Zelenková -
Podniková kultura ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.
Ester Králíková