Analýza mikro a makrookolí podniku OR-CZ, s. r. o. – Tomáš Riemer
Tomáš Riemer
Bakalářská práce
Analýza mikro a makrookolí podniku OR-CZ, s. r. o.
Analysis of micro and macroenvironment of the company OR-CZ, Ltd.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vnějším okolím společnosti OR-CZ, s. r. o., která se zabývá poskytováním informačních technologií a služeb. První část je zaměřená na teorii, která je ve druhé části aplikovaná přímo na vnější prostředí konkrétního podniku. Pro analýzu makrookolí je použita PESTLE analýza a pro rozbor mikrookolí Porterova analýza pěti sil. Na základě získaných informací z obou těchto …víceAbstract:
This bachelor thesis occupies oneself with outer environs of the company OR-CZ, Ltd., which engages in providing information technologies and services. The first part is aimed at theory, which is applied straight to outer environs of the company in the second part. For the analysis of macroenvironment is used PESTLE analysis and for the analysis of microenvironment Porter five forces analysis. On the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60645
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedoucí: Jiří Dvořáček
- Oponent: Peter Slunčík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60645
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Malika Matyeva -
A business plan of an online dog accessories store in Czech Republic
Anna Ermolaeva -
Business environment for SMEs: Competitive comparison of France, Germany, Italy and Spain
Anna Cherniavska -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Analýza mikro a makrookolí podniku RegioJet, a. s.
Kateřina Hlaváčková -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Strategic Analysis of Huawei Technologies Group Co., Ltd in Chinese market
Sailing Chen