Ksenia Sychevskaya

Master's thesis

Market entry strategy for Sempre store to Czech Republic

Strategie vstupu na trh pro obchod SEMPER do České republiky
Abstract:
Účelem této práce je vývoj mezinárodní marketingové strategie pro průnik do zahraničního trhu. Teoretickou část tvoří analýza strategických alternativ se kterými čelí organizace při vstupu do mezinárodního trhu. Praktická část práce analyzuje jak mikro a makro prostředí organizace na ruském trhu, tak i analýzu environmentálních faktorů na českém trhu oblečení. Autor používá takové nástroje pro analýzu …more
Abstract:
The purpose of the thesis is the development of an international marketing strategy for penetrating the foreign market.The theoretical part mainly consists of analyzing the strategic alternatives that the organization faces when entering the international market.Practical part of the paper analyzes the micro and macro environment of the organization on the Russian market, as well as the analysis of …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 8. 2018
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Jaroslav Halík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74819

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities