Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru – Bc. Monika Fábryová
Bc. Monika Fábryová
Master's thesis
Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru
Marketing Communication Strategy for Revenue Growth at a Selected Company Operating in Online Travel Industry
Abstract:
The aim of this Thesis is to create a marketing communication strategy for revenue growth of selected company operating in Online Travel industry. This was achieved by observing theoretical framework and concluding several analyses including micro and macro environment analysis, situation analysis, benchmarking and quantitative marketing research. The project of marketing communication strategy was …moreAbstract:
Cieľom diplomovej práce je vytvoriť marketingovú komunikačnú stratégiu pre rast tržieb vybranej spoločnosti pôsobiacej v odvetví online cestovného ruchu. To bolo dosiahnuté prostredníctvom teoretických infromácií a vyhodnotením niekoľkých analýz vrátane analýzy mikro a makro prostredia, situačnej analýzy, benchmarkingu a kvantitatívneho marketingového výskumu. Projekt stratégie marketingovej komunikácie …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FÁBRYOVÁ, Monika. \textit{Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/o2q1he/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fábryová, Monika. Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia trvalo udržateľného cestovného ruchu na Liptove
Martina Majchútová -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Martina Mičianová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská