Mystery shopping - realizace konkrétního projektu – Štěpánka Kašparová
Štěpánka Kašparová
Bakalářská práce
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Mystery Shopping - Project for a Specific Company
Anotace:
V mé bakalářské práci se zabývám jednou z metod marketingového výzkumu známou jako Mystery shopping. Cílem teoretické části mé práce je seznámit čtenáře s průběhem marketingového výzkumu, především Mystery shoppingu a také představit jeho přednosti a nedostatky. Dále také čtenářům představit etické zásady tohoto typu šetření a na závěr teoretické části čtenářům představit několik příkladů využití metody …víceAbstract:
In my bachelor's thesis, I focus on one of the marketing research methods known as Mystery shopping. The aim of the theoretical part of my thesis is to introduce the reader to the process of marketing research, especially Mystery shopping, and also to present its advantages and disadvantages. Furthermore, I will also introduce the readers to the ethical principles of this type of research and at the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qmas3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ph.D. Kristina Lenkova
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie prodejny potravin v sociálně vyloučené lokalitě
Vladimír Kočko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový mix vybrané prodejny
Horká Horká -
Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků
Zuzana Pavlíková -
Marketingová komunikace vybrané prodejny potravin
Radek Perdykula -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Zvýšení prodejnosti výrobků podnikové prodejny ve vybrané potravinářské společnosti
Dominika Lukášková -
Analýza marketingového mixu hobby prodejny
Kristýna Wichová