Štěpánka Kašparová

Bakalářská práce

Mystery shopping - realizace konkrétního projektu

Mystery Shopping - Project for a Specific Company
Anotace:
V mé bakalářské práci se zabývám jednou z metod marketingového výzkumu známou jako Mystery shopping. Cílem teoretické části mé práce je seznámit čtenáře s průběhem marketingového výzkumu, především Mystery shoppingu a také představit jeho přednosti a nedostatky. Dále také čtenářům představit etické zásady tohoto typu šetření a na závěr teoretické části čtenářům představit několik příkladů využití metody …více
Abstract:
In my bachelor's thesis, I focus on one of the marketing research methods known as Mystery shopping. The aim of the theoretical part of my thesis is to introduce the reader to the process of marketing research, especially Mystery shopping, and also to present its advantages and disadvantages. Furthermore, I will also introduce the readers to the ethical principles of this type of research and at the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ph.D. Kristina Lenkova

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace