Barbora Horanská

Bachelor's thesis

Social Marketing: Vinea’s campaign “Bring life back to vineyard”

Sociální marketing: kampaň Viney "Vraťme život zpět do vinic"
Abstract:
Sociální marketing byl spojován především s neziskovými organizacemi. S rozvojem trhu se vyžaduje vyšší úroveň udržitelnosti a diferenciace. Proto je sociální marketing použitelný i pro oblast podnikání. Za účelem prokázání výhod sociálního marketingu pro společnost a firmy nabízí tato práce komparaci základní teorie klasického marketingu se sociálním marketingem. Tyto teorie byly použity k analýze …more
Abstract:
Social marketing had been mainly connected with non-profit organisations. However, as the market develops the companies require higher level of sustainability and differentiation. Therefore, social marketing is now also applicable to other businesses. In order to prove the benefits of social marketing for company and society this thesis provides basic theories of classical marketing and their comparison …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2017
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Ján Vrbičan

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69145