Social Marketing: Vinea’s campaign “Bring life back to vineyard” – Barbora Horanská
Barbora Horanská
Bachelor's thesis
Social Marketing: Vinea’s campaign “Bring life back to vineyard”
Sociální marketing: kampaň Viney "Vraťme život zpět do vinic"
Abstract:
Sociální marketing byl spojován především s neziskovými organizacemi. S rozvojem trhu se vyžaduje vyšší úroveň udržitelnosti a diferenciace. Proto je sociální marketing použitelný i pro oblast podnikání. Za účelem prokázání výhod sociálního marketingu pro společnost a firmy nabízí tato práce komparaci základní teorie klasického marketingu se sociálním marketingem. Tyto teorie byly použity k analýze …moreAbstract:
Social marketing had been mainly connected with non-profit organisations. However, as the market develops the companies require higher level of sustainability and differentiation. Therefore, social marketing is now also applicable to other businesses. In order to prove the benefits of social marketing for company and society this thesis provides basic theories of classical marketing and their comparison …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69145
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2017
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Ján Vrbičan
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69145
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
Postoje spotřebitelů k zastarávání výrobků
Tiep Tran Xuan -
Vnímání androstenonu a skatolu a postoje spotřebitelů v České republice k chirurgické kastraci selat.
Marta Doláková -
Product placement: znalosti a postoje spotřebitelů
Pavlína HRABALOVÁ -
Postoje spotřebitelů k udržitelné módě
Štěpánka Kadlecová -
Postoje spotřebitelů i k inovacím v maloobchodním prodeji
Pavla HONYSZOVÁ -
Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata
Shakira Khan -
Personal motives and attitudes of sustainable consumers across various generations toward organic food
Elouise Christa Errolat -
Postoje spotřebitelů v oblasti odpovědné spotřeby
Eva HEŘMANOVÁ