Mgr. Barbora Kováčová

Diplomová práce

Hashtag ako nástroj komunikácie a súčasť marketingových strategií

Hashtag as a communication tool and part of marketing strategies
Abstract:
The construed master thesis named: "Hashtag as communication tool and part of marketing strategies" is the type of theoretical and empirical study. In the theoretical part the hashtag is identify as global fenomenon of nowadays. The thesis point to usability of hashtag in social networks like part of strategic planning and its impact in online marketing.The empirical part is focuses on successful world …více
Abstract:
Predkladaná magisterská diplomová práca s názvom: „Hashtag ako nástroj komunikácie a súčasť marketingových stratégií“ je typom teoreticko-empirickej štúdie. V teoretickej časti identifikuje špecifiká hashtagu ako globálneho fenoménu dnešných dní. Poukazuje na využiteľnosť hashtagu na sociálnych sieťach ako súčasť strategického plánovania a jeho dosah na samotný on-line marketing. Empirická časť práce …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
  • Oponent: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře