Marketingová strategie pro svatební salón – Jan Konhefr
Jan Konhefr
Bakalářská práce
Marketingová strategie pro svatební salón
Marketing strategy for bridal salon in Prague
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingové strategii pro svatební salon v Praze, který se specializuje na prodej a pronájem svatebních šatů. Nejdříve je v práci zhotovena analýza dvou předchozích sezón v rocích 2021/22 a 2022/23. V analýze jsou použity makroekonomické a mikroekonomické nástroje, které detailně popisují průběh, náklady a výsledky těchto sezón. V práci je na základě těchto dat následně …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to develop a marketing strategy for a wedding salon located in Prague, which focuses on selling and renting wedding dresses. An evaluation of the previous two seasons 2021/22 and 2023/23 was carried out, utilizing both macroeconomic and microeconomic techniques to provide a comprehensive overview of the progress, expenses, and outcomes of these seasons. Based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Jiří Smetana, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Marketingová strategie restaurace Borgeska
Šancová Šancová -
Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení
Jana Zemanová -
Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně
Yvonne Krajčová -
Návrh marketingové strategie školskému zařízení enviromentální výchovy Lipka
Tereza Kepáková -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle