Bc. Tereza Kepáková

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie školskému zařízení enviromentální výchovy Lipka

Marketing strategy proposal for school facility environmental education Lipka
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie školskému zařízení Lipka. Za tímto účelem byly provedeny potřebné analýzy a vlastní marketingový průzkum, na jejichž základě je zformulována marketingová strategie, která klade důraz na propagaci, cenotvorbu a rozšíření nabídky o atraktivní obory.
Abstract:
The aim of this thesis is the marketing strategy proposal for the Lipka school facility. To achieve this goal the necessary analysis and marketing survey were made. According to them the marketing strategy emphasize the propagation, pricing policy and the extension of the offer of attractive subjects.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting