Jan Konhefr

Bakalářská práce

Marketingová strategie pro svatební salón

Marketing strategy for bridal salon in Prague
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingové strategii pro svatební salon v Praze, který se specializuje na prodej a pronájem svatebních šatů. Nejdříve je v práci zhotovena analýza dvou předchozích sezón v rocích 2021/22 a 2022/23. V analýze jsou použity makroekonomické a mikroekonomické nástroje, které detailně popisují průběh, náklady a výsledky těchto sezón. V práci je na základě těchto dat následně …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to develop a marketing strategy for a wedding salon located in Prague, which focuses on selling and renting wedding dresses. An evaluation of the previous two seasons 2021/22 and 2023/23 was carried out, utilizing both macroeconomic and microeconomic techniques to provide a comprehensive overview of the progress, expenses, and outcomes of these seasons. Based on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Jiří Smetana, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON