Slávka Matějková

Bachelor's thesis

Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP

Strategy and development of marketing mix of company TANAP
Abstract:
Tato bakalářská práce popisuje analýzu marketingového mixu slovenské společnosti Správa strategických surovin, s. r. o. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingového mixu jako mikroprostředí, vnitřní prostředí, marketingová situační analýza. Dále je v ní obsažena SWOT analýza s následným postupem jejího sestavení. Teoretická část je dále věnována marketingovému výzkumu, cílovému marketingu …more
Abstract:
This bachelor's thesis describes the analysis of the marketing mix of the Slovak company Správa strategických sroven s.r.o. In the theoretical part, the basic concepts of the marketing mix are described, such as microenvironment, internal environment, marketing situational analysis, and SWOT analysis is described with the subsequent procedure of its compilation. The theoretical part is also devoted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Reader: Ing. Monika Březinová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management