Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP – Slávka Matějková
Slávka Matějková
Bachelor's thesis
Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP
Strategy and development of marketing mix of company TANAP
Abstract:
Tato bakalářská práce popisuje analýzu marketingového mixu slovenské společnosti Správa strategických surovin, s. r. o. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingového mixu jako mikroprostředí, vnitřní prostředí, marketingová situační analýza. Dále je v ní obsažena SWOT analýza s následným postupem jejího sestavení. Teoretická část je dále věnována marketingovému výzkumu, cílovému marketingu …moreAbstract:
This bachelor's thesis describes the analysis of the marketing mix of the Slovak company Správa strategických sroven s.r.o. In the theoretical part, the basic concepts of the marketing mix are described, such as microenvironment, internal environment, marketing situational analysis, and SWOT analysis is described with the subsequent procedure of its compilation. The theoretical part is also devoted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/z5i25/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Reader: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATĚJKOVÁ, Slávka. \textit{Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/o3dduu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový mix vybraného podniku
Renata Seidlerová -
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků
Michal Vadovič -
Marketingový mix vo vybranom vinárstve
Michelle Morávková -
Marketingový mix vybraného vinařství
Magdaléna Čoupková