Jana Krýsová

Bakalářská práce

Zvýšení návštěvnosti hradu Český Šternberk

Anotace:
Cílem bakalářské práce je aplikace marketingového výzkumu na hrad Český Šternberk, zmapování jeho postavení v konkurenčním prostředí vybraných památek v okolí a vytvoření návrhu opatření směřujícího ke zvýšení návštěvnosti hradu.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.