Zvýšení návštěvnosti hradu Český Šternberk – Jana Krýsová
Jana Krýsová
Bakalářská práce
Zvýšení návštěvnosti hradu Český Šternberk
Anotace:
Cílem bakalářské práce je aplikace marketingového výzkumu na hrad Český Šternberk, zmapování jeho postavení v konkurenčním prostředí vybraných památek v okolí a vytvoření návrhu opatření směřujícího ke zvýšení návštěvnosti hradu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.