Projekt zhodnocení vlivu výsledků hospodaření Popradskej Tlačiarně v období 02-05 na marketingovou analýzu a marketingové řízení – Bc. Anton FÖLDEŠ
Bc. Anton FÖLDEŠ
Diplomová práce
Projekt zhodnocení vlivu výsledků hospodaření Popradskej Tlačiarně v období 02-05 na marketingovou analýzu a marketingové řízení
The evaluation project of influence the profit and loss analysis in the private company Poprad Printing Office during the years 2002 - 2005 into marketing analysis and company´s management
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je uskutočniť marketingovú analýzu a finančnú analýzu z pohľadu vývoja výsledku hospodárenia Popradskej tlačiarne so sídlom v Poprade a na základe zistených skutočností určiť, ktoré činitele a v akom rozsahu sa podieľajú na raste ziskovosti podniku. Dôležitosť sme venovali predovšetkým analýze podniku, konkurencie, trhu a prostredia. Na základe zistených skutočností sme definovali …víceAbstract:
The main aim of the thesis is to accomplish both the marketing and the financial analysis according to the progress of profit in the company {\clqq}Popradska Printing Office`` with it´s seat in Poprad in Slovakia and based on these considered information to allocate factors shared on the growth of profitability in the company. The importance is dedicated especially to the company analysis and the study …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
3914
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FÖLDEŠ, Anton. \textit{Projekt zhodnocení vlivu výsledků hospodaření Popradskej Tlačiarně v období 02-05 na marketingovou analýzu a marketingové řízení}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/o3mv87/.
Jak správně citovat práci
FÖLDEŠ, Anton. Projekt zhodnocení vlivu výsledků hospodaření Popradskej Tlačiarně v období 02-05 na marketingovou analýzu a marketingové řízení. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Využití principů hospodaření s časem v rámci vybraných subjektů a vzdělávacích institucí z oblasti marketingových komunikací
Anna Syrovátková -
Analýza marketingového úspěchu gastronomie L. Hrušky
Adéla Šímová -
Analýza volebního úspěchu populistických stran po volbách do Evropského parlamentu v roce 2019
Veronika OPLETALOVÁ -
Controlling ve vybraném podniku
Darina Matušinská -
Návrh směrnice upravující náklady a výnosy ve vybraném podniku
Eliška Káňová -
Pojetí nákladů a výnosů v účetnictví a jejich význam pro hospodaření podniku
Marek Piterka -
Controlling ve vybraném podniku
Eva Haladejová