Pozice automobilky Volvo ve světovém automobilovém průmyslu se zaměřením na její budoucnost ve vztahu k novému majiteli – Pavel Kunčík
Pavel Kunčík
Bakalářská práce
Pozice automobilky Volvo ve světovém automobilovém průmyslu se zaměřením na její budoucnost ve vztahu k novému majiteli
The current position of Volvo Cars in automobile industry with focus on its future in relation to the new owner
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na současnou ekonomickou situaci automobilky Volvo a mým cílem je analýza její aktuální pozice na světovém a českém automobilovém trhu. V tomto materiálu také stručně nastiňuji předpokládaný vývoj pod jejím novým čínským majitelem a pokusil jsem se vyspecifikovat potencionální pozitiva a negativa plynoucí z této akvizice.Abstract:
My bachelor thesis focuses on the current economic situation of Volvo Cars and my aim was deep analysis of its position on the global and Czech market. This work also shortly foreshadows predicted development under the new Chinese owner and I tried to specify potential pros and cons resulting from this acquisition.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25507
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: Radek Čajka
- Oponent: Jiří Chaloupka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUNČÍK, Pavel. \textit{Pozice automobilky Volvo ve světovém automobilovém průmyslu se zaměřením na její budoucnost ve vztahu k~novému majiteli}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/o3pffe/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25507
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza trhu a konkurence v oblasti prodeje letecké přepravy
Julia Gorlinská -
Analýza konkurence na trhu prodeje sportovního a outdoorového vybavení
Vojtěch Pechal -
Analýza trhu a konkurence v oblasti prodeje letecké přepravy v ČR.
Julia Gorlinská -
Monopolistická konkurence v oblasti prodeje pohonných hmot
Michal Hüttl -
Analýza konkurence vybraného podniku
Patrik Pracný -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Silvie Bartáková -
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě Sariv-Automotive s.r.o.
Martin Fukala