Životní cyklus produktu v podniku – Bc. Monika Šeflová
Bc. Monika Šeflová
Bakalářská práce
Životní cyklus produktu v podniku
Life cycle assessment in company
Anotace:
Tato práce pojednává o životním cyklu produktu, nebo-li LCA (Life Cycle Assessment). Definuje blíže pojmy, které s tímto tématem souvisí. Věnuje se zejména etapám životního cyklu produktu, realizaci a fázím LCA a nákladům životního cyklu, nebo-li LCC (Life Cycle Cost). Blíže popisuje LCC a také přínosy a diskutovaná negativa metody LCA.Abstract:
This bachelor work discusses about the life cycle of a product, or if the LCA (Life Cycle Assessment). It defines specified terms which relate with this subject. It concentrates primarily on stages of life cycle product, implementation phases of LCA and life cycle costs, or if the LCC (Life Cycle Cost). The LCC are described in this work in more detail and it also discussed about the benefits and disadvantages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2010
- Vedoucí: Ing. Jan Vávra, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šeflová, Monika. Životní cyklus produktu v podniku. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Analýza životního cyklu produktu (konkrétního výrobku nebo služby) a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.
Iveta Šilhánová -
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu
Pavla Štrachová -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Tereza Moravcová -
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Nikola Urešová -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Jana Redayová -
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Edita Vítová -
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu
Tereza Obermajerová