Faktory ovlivňující užívání tabákových výrobků a jejich alternativ – Tomáš Kafka
Tomáš Kafka
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující užívání tabákových výrobků a jejich alternativ
Factors affecting the tobacco products and their alternatives use
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tabákovými výrobky a jejich alternativami. V teoretické části je popsána historie užívání tabáku a výskyt kuřáků v České republice a zahraničí. Dále jsou charakterizovány jednotlivé druhy tabákových výrobků a alternativ s posouzením jejich škodlivosti vůči zdraví kuřáků. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření, na základě kterého je díky statistické analýze …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with tobacco products and their alternatives. The theoretical part describes the history of tobacco use, the incidence of smokers in the Czech Republic and abroad. Furthermore, individual types of tobacco products and alternatives are characterized with an assessment of their harmfulness to the health of smokers. In the practical part, a questionnaire survey was conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Pacáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Behavioural Economics and taxation: a perspective on tobacco consumption and tobacco tax
Andrea Bruni -
Význam a vliv marketingové komunikace a aktivit značky IQOS
Veronika Šimková -
Promotional activities of IQOS and their impact on the brand preferences
Kseniia Romanova -
Promotional activities inside regulated markets. Impact of IQOS events on customer brand awareness and perception.
Veronica Martinelli -
Analýza spokojenosti zákazníků s cigaretou IQOS
Dominik Růžička -
Diskurzívna analýza fenoménu IQOS v prostredí influencer marketingu
Daniela Feriancová -
Marketingová komunikace značky IQOS firmy Philip Morris ČR a.s.
Aneta Bartušková -
Osobní prodej prodkutu IQOS firmy Philip Morris
Barbora Keltová
Název
Vložil
Vloženo
Práva