Význam body image v marketingovej komunikácii – Monika Váradyová
Monika Váradyová
Master's thesis
Význam body image v marketingovej komunikácii
Význam body image v marketingové komunikaci
Abstract:
Práce se věnuje problematice body image v kontextu marketingové komunikace se zaměřením na zobrazování ženského těla v reklamách. Cílem diplomové práce je identifikace rozdílů ve vnímání krásy mezi německou a českou, respektive slovenskou kulturou. Teoretická část práce je zaměřená na objasnění problematiky body image včetně historického vývoje. Dále poukazuje na vliv masových médií na tělesné sebepojetí …moreAbstract:
The thesis dedicated to the issue of body image in the context of marketing communication emphasizing female body imaging in advertising. The aim of Master's thesis is to identify differences in the perception of beauty between the German and Czechoslovak culture. The theoretical part is intended to explain the body image issues, including historical development. Furthermore points out the influence …moreAbstract:
Práca sa venuje problematike body image v kontexte marketingovej komunikácie so zameraním na zobrazovanie ženského tela v reklamách. Cieľom diplomovej identifikácia rozdielov vo vnímaní krásy medzi nemeckou a českou, respektíve slovenskou kultúrou. Teoretická časť práce je zameraná na objasnenie problematiky body image vrátane historického vývoja. Ďalej poukazuje na vplyv masových médií na telesné …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40922
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40922
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Body image a jeho působení v reklamě
Natálie Dyxová -
Body image žen v reklamě
Renáta Hašpicová -
Body image v reklamě
Dana Pořízová -
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
Media a reklama ve sportu
Tomáš Nagy