Význam body image v marketingovej komunikácii – Monika Váradyová
Monika Váradyová
Diplomová práce
Význam body image v marketingovej komunikácii
Význam body image v marketingové komunikaci
Anotace:
Práce se věnuje problematice body image v kontextu marketingové komunikace se zaměřením na zobrazování ženského těla v reklamách. Cílem diplomové práce je identifikace rozdílů ve vnímání krásy mezi německou a českou, respektive slovenskou kulturou. Teoretická část práce je zaměřená na objasnění problematiky body image včetně historického vývoje. Dále poukazuje na vliv masových médií na tělesné sebepojetí …víceAbstract:
The thesis dedicated to the issue of body image in the context of marketing communication emphasizing female body imaging in advertising. The aim of Master's thesis is to identify differences in the perception of beauty between the German and Czechoslovak culture. The theoretical part is intended to explain the body image issues, including historical development. Furthermore points out the influence …víceAbstract:
Práca sa venuje problematike body image v kontexte marketingovej komunikácie so zameraním na zobrazovanie ženského tela v reklamách. Cieľom diplomovej identifikácia rozdielov vo vnímaní krásy medzi nemeckou a českou, respektíve slovenskou kultúrou. Teoretická časť práce je zameraná na objasnenie problematiky body image vrátane historického vývoja. Ďalej poukazuje na vplyv masových médií na telesné …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40922
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40922
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Body image a jeho působení v reklamě
Natálie Dyxová -
Body image žen v reklamě
Renáta Hašpicová -
Body image v reklamě
Dana Pořízová -
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
Media a reklama ve sportu
Tomáš Nagy