Možnosti regulace vizuálního smogu v MPR Olomouc – Petra Vybíralová
Petra Vybíralová
Diplomová práce
Možnosti regulace vizuálního smogu v MPR Olomouc
Options for controlling visual pollution in Olomouc
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout řešení, která povedou k lepší regulaci vizuálního smogu v Olomouci, zejména v městské památkové rezervaci a jejím ochranném pásmu, a to na základě analýzy stávající situace, literární rešerše a především rozhovorů s hlavními aktéry. V práci jsou specifikovány závazné legislativní předpisy a následně jsou identifikovány možnosti regulace reklamy, kterými disponuje …víceAbstract:
The aim of the thesis is to propose solutions that will lead to better regulation of visual smog in Olomouc, especially in the urban conservation area and its protection zone, based on an analysis of the situation, literature research and especially interviews with the main actors. The thesis specifies the legislative regulations and then identifies the possibilities of advertising regulation available …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93270
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: Vojtěch Kouba
- Oponent: Jana Horová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93270
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Nové prístupy a spôsoby regulácie vizuálneho smogu a problematika manuálov vonkajšej reklamy
Laura Mikušová -
Právní úprava vizuálního smogu
Michaela Kovářová -
Vizuální smog ve veřejném prostoru
Tereza Raidlová -
Vizuální smog ve veřejném prostoru
Sylvie KUČEROVÁ -
Vizuální smog ve městech České republiky
Veronika VYTISKOVÁ -
Galerie jako prostor pro výuku
Terezie Horňáková -
Co vidíš když jsi sám?; Vnímání veřejného prostoru v kontextu vizuálního smogu
Daniela BATKA -
Marketing in Public Space
Eva Pilmaierová