Martin Málek

Bachelor's thesis

Analýza a redesign webových stránek příspěvkové organizace Zvoneček Bylany

The Analysis and Redesign of the Zvonecek Bylany - Contributory Organization's Website
Abstract:
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na webový design z pohledu analytických metod, tak z pohledu samotného návrhu. Větší prostor je věnován těm metodám, které byly využity v praktické části práce. V praktické části bakalářské práce je analyzován web Zvonečku Bylany, prostřednictvím heuristické analýzy, analýzy webové analytiky a rozhovoru. Tyto analýzy jsou následně vyhodnoceny a na jejich …more
Abstract:
The theoretical part of the thesis is focused on webdesign from the perspective of analytical methods and the terms of the design itself. More space is given to those methods which were used for the practical part. The practical part is based on an analysis of Zvonecek Bylany's site using heuristic evaluation, analysis of web analytics and interview. These analyses are evaluated and as a result several …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 5. 2015

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Málek, Martin. Analýza a redesign webových stránek příspěvkové organizace Zvoneček Bylany. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications