Návrh marketingové komunikace sportovního klubu – Simona Dudeková
Simona Dudeková
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace sportovního klubu
The Designing Marketing Communication for Sport Club
Anotácia:
Cieľom diplomovej práce bolo navrhnutie marketingovej komunikácie futbalovému klubu. Práca obsahuje charakteristiku futbalového klubu v Čadci, vymedzuje teoretické východiská marketingovej komunikácie a komunikáciu v športe. Zber údajov, potrebných pre uskutočnenie analýzy, bol realizovaný prostredníctvom písomného dotazníka. Dotazník bol adresovaný fanúšikom futbalového klubu Čadca. Na základe výsledkov …viacAbstract:
The aim of this diploma work was to propose marketing communication for a football club. The work deals with the characteristic of the football club in Čadca, with the theoretical bases of marketing communication and communication in sports. The collection of data for further analysis was realized by means of a questionnaire. The questionnaire was designed for the fans of FC (football club) Čadca. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85223
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedúci: Jana Ostrožná
- Oponent: Jan Vogl
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová