Profesní portfolio učitele 1. stupně základní školy – Iva ADAMUSOVÁ
Iva ADAMUSOVÁ
Diplomová práce
Profesní portfolio učitele 1. stupně základní školy
Professional Teaching Portfolio of Primary School Teacher
Anotace:
Diplomová práce je věnována profesnímu portfoliu učitele na prvním stupni základní školy a to hlavně podobě v jaké se v praxi vyskytuje u pedagogů. Na základě odborné literatury bude popsáno profesní portfolio, jeho struktura a v souvislosti se sebereflektivním a sebehodnotícím pojetím portfolia, také syndrom vyhoření, kdy může portfolio posloužit jako prevence. Vymezena je také pedagogická profese …víceAbstract:
The thesis is focused on a professional portfolio of a primary teacher, mainly as it appears in teachers´ practice. On the basis of professional literature there will be described: the professional portfolio and its structure as well as the burnout syndrome in relation to self-reflection and self-evaluation conception of the portfolio, when the portfolio may be its prevention. The pedagogical profession …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. MgA. Žaneta Šimlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAMUSOVÁ, Iva. Profesní portfolio učitele 1. stupně základní školy. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence učitele informatiky na gymnáziu
Jaromír BASLER -
Profesní kompetence učitele 1. ročníku ve vztahu k adaptaci žáka na školní prostředí
Markéta SKOUPILOVÁ -
Profesní kompetence učitele v MŠ pro zvládání projevů poruch afektů u dětí
Dominika PELEŠKOVÁ -
Kompetence učitelů anglického jazyka na středních odborných školách
Jitka Davies -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Profesní kompetence učitele MŠ se zaměřením na výtvarnou výchovu
Jana VONDRÁČKOVÁ -
Profesní kompetence učitele střední školy k rozvoji nadání žáků a studentů
Jana Klinkovská