Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku – Nadja Sabo
Nadja Sabo
Bakalářská práce
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
New Marketing Trends as a Tool to Increase Business Competitiveness
Anotace:
Cílem bakalářské práce je definovat pojem marketing, jeho strategie a filosofie. Představit prvky marketingové komunikace a její nové trendy. Následně pak vyhodnotit, jaké jsou užívány marketingové formy v průmyslovém odvětví, zejména s bližším zaměřením na užití nových trendů. První část bakalářské práce charakterizuje marketing a definuje jeho úlohy. V druhé části jsou představeny základní prvky …víceAbstract:
The aim of this thesis is to define the concept of marketing, its strategy and philosophy as well as introduce elements of marketing communication and its new trends. Subsequently, the aim is also to assess what forms of marketing are used in the manufacturing industry, especially with a closer focus on the use of new trends. The first part of the thesis describes marketing and defines its role. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/109262
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Eva Švecová
- Oponent: Ekaterina Grakova
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SABO, Nadja. \textit{Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/o4f33r/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy
Adéla Richterová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Nina Köstl -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Dávid Stirber