Interkulturní komunikace v procesu nákupního rozhodování ve skupině podniků DEPRAG. – Natálie Kotyšková
Natálie Kotyšková
Bakalářská práce
Interkulturní komunikace v procesu nákupního rozhodování ve skupině podniků DEPRAG.
Intercultural Communication in the Purchasing Decision-Making Process within the DEPRAG Group of Companies.
Anotace:
Hlavním cílem této studie bylo provést analýzu procesu interkulturní komunikace při nákupním rozhodování mezi českou dceřinou společností DEPRAG CZ a.s. a její německou mateřskou společností DEPRAG SCHULZ GMBH u. CO. KG, který byl ovlivněn celosvětovou pandemií. Na základě literární rešerše byly vypracovány základní teoretické poznatky. V praktické části byly využity interní zdroje a nejprve byla provedena …víceAbstract:
The primary objective of this study was to analyze the intercultural communication process in the purchasing decision-making between the Czech subsidiary DEPRAG CZ a.s. and its German parent company DEPRAG SCHULZ GMBH u. CO. KG, which was influenced by the global pandemic. Based on the literature review, fundamental theoretical foundations were developed. In the practical section, internal resources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Jana Pechová, Ph.D.
- Oponent: Miroslav Jarý, externi
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Není No
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání manažerů a obchodníků se zaměřením na prezentaci a interkulturní komunikaci
Hana Strnadová -
Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kamila Prokopová -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv psychic distance na nákupní rozhodovací proces české Generace Y při koupi digitálních produktů
Tereza Václavková -
Nákupní proces produktu automatizovaný externí defibrilátor (AED) ve firmě Medsol s.r.o.
Daniela KLAPÁLKOVÁ -
Nákupní rozhodovací proces českých spotřebitelů při nákupu automobilů
Adéla Mořkovská -
Proces výběru knih rodiči dětem předškolního věku se zaměřením na faktory ovlivňující tento výběr
Kateřina Jamborová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
6. 12. 2023