Lucie LANDOVÁ
Bakalářská práce
Kupní chování spotřebitelů
Purchasing consumer behaviour
Anotace:
Téma, které jsem si vybrala pro svou bakalářskou práci s názvem ?Kupní chování spotřebitelů?, je důležité pro marketingovou oblast podniku. Protože na člověka, jako zákazníka působí mnoho vnějších a vnitřních faktorů, jež ovlivňují jeho kupní rozhodování, je jeho chování při koupi výrobku či služby nepředvídatelné a mnohdy iracionální. Aby lépe pochopili kupní chování spotřebitelů a tím mohli vypracovat …víceAbstract:
I chose the theme "Purchasing consumer behaviour" for my finish Bachelor's labor. It's important for marketing sphere of business. Every person as a customer is affected by many outside and inside factors. It causes unpredictable and often unreasoning human conduct.That's why marketing managers show around analyse purchasing consumer behaviour, to understand customers behaviour and consequently they …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Zdeňka Suchomelová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LANDOVÁ, Lucie. Kupní chování spotřebitelů. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Typologie spotřebitelů na trhu s drogistickým zbožím
Jana MATĚJKOVÁ -
Typologie spotřebitelů
Markéta PARÝZKOVÁ -
Typologie osobnosti zákazníka
Petra Svobodová -
Kupní chování spotřebitelů maloobchodního řetězce COOP
Andrea Lehká -
Kupní chování spotřebitele
Kristýna Vodová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Andrea Štěpánková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Šárka Myšková -
Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele
Martina Hejnová