Analýza cestovního ruchu ve vybrané destinaci – Alžběta Poulová
Alžběta Poulová
Bachelor's thesis
Analýza cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Analysis of tourism in a selected destination
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou turistické oblasti Střední Čechy - západ. V první části jsou vymezeny základní pojmy jako destinace cestovního ruchu, destinační management a marketing. Dále je popsána primární a sekundární nabídka destinace a následuje analýza nabídky a poptávky. V závěru je vytvořena SWOT analýza a nastíněna současná situace v cestovním ruchu spolu s dalšími předpoklady rozvoje …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of the tourism region Střední Čechy - západ. Fundamental terms such as a tourist destination and destination management and marketing are explained in the first part. The tourist supply and demand are described in the next part. The SWOT analysis, the evaluation of the current state of tourism in the destination and the characterization of possible future …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/66030
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: Martin Vaško
- Reader: Jarmila Netková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/66030
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Role of Destination Management in Contemporary Tourism Industry
Ria Bridová -
Marketing management in destination organisation management
Petra VYSUŠILOVÁ -
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru
Markéta Kaňová -
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová