Bc. Jana SEDLÁČKOVÁ

Bachelor's thesis

Identifikační náramek, moderní reklamní médium pro 21. století

Identification Wristband, Modern Advertising Medium for 21st Century
Abstract:
Cílem teto práce je zmapovat současné trendy ve využití identifikačních náramků spol. Precision Dynamics Corporation (PDC) ve světě a především v ČR. Teoretická část se vě-nuje zejména zařazení a využitelnosti identifikačních náramků z hlediska členění marke-tingových komunikací. Analytická část seznamuje s výsledky výzkumu, který byl realizo-vaný na základě sekundárních dat získaných ze zahraničí …more
Abstract:
The aim of this work is to chart contemporary trends in the use of identification wristband from Precision Dynamics Corporation (PDC) worldwide and primarily in Czech Republic. Above all the theoretical part defines classification and usage of the identification wrist-bands from the point of view of the marketing communication segments. The analysis presents the results of the research, which was realized …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier: 7518

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SEDLÁČKOVÁ, Jana. Identifikační náramek, moderní reklamní médium pro 21. století. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2038

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.