Návrh zavedení nového produktu na potravinářský trh – Pavlína Zbořilová
Pavlína Zbořilová
Diplomová práce
Návrh zavedení nového produktu na potravinářský trh
Design of Introduction of a New Product on the Food Market
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je určit preferované atributy produktu a díky tomu navrhnout koncept pro nový výrobek společnosti KALMA, k.s. Daným produktem je Bílý kokosový rostlinný jogurt. Teoretická část je zaměřena na pojmy z oblasti produktového managementu, proces tvorby nového produktu, teoretická východiska zavádění nového produktu na trh a další. Aplikační část se věnuje získávání primárních …víceAbstract:
The main objective of the diploma thesis is to determine preferred attributes of the product and to propose a concept of a new product of the company KALMA, k.s. The product is coconut plant yogurt. The theoretical part is focused on product management, process of creating new products, introducing new product to the market and others. The application part deals with the acquisition of primary data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127645
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.
Radka SLABĚŇÁKOVÁ -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
The role of the capital market in the economic growth of Rwanda
Ishimwe Sambwe Nicole -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
The transition of young people to the labor market, applied employment policies in Türkiye
Dilhun Zeycan Sarp -
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
Magdalena Marie Podrazilová -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Psychologické aspekty zavádění nového produktu na trh
Petr Douda