Předčasně narozená dvojčata a jejich vývoj ve školním věku – Michaela Hortová
Michaela Hortová
Bakalářská práce
Předčasně narozená dvojčata a jejich vývoj ve školním věku
Prematurely born twins and their development at a school age
Anotace:
Bakalářská práce řeší problematiku předčasně narozených dvojčat a jejich vývoj ve školním věku. S jakými zdravotními poruchami či postiženími se samotné děti z dvojčat potýkají, jak probíhá jejich vývoj ve školním věku v rodinném prostředí i školním prostředí, jaké se nabízejí možnosti poradenství pro tyto děti a rodiny. Teoretická část práce je věnována obecně dvojčatům, rizikům spojeným s vícečetnou …víceAbstract:
My thesis deals with prematurely born twins and their development during school age. Further on, it concentrates on health disorders or disabilities the childern from the twins themselves have to face, on their development during school age at home and at school and on possibilities as concerns counselling for these children and their families. The theoretical part of my work is dedicated to twins …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Zveřejnit od: 28. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hortová, Michaela. Předčasně narozená dvojčata a jejich vývoj ve školním věku. Brno, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv předčasného porodu a ztížené poporodní adaptace na poruchy učení u dětí
Ivona Pešová -
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková -
Podpora žáků se specifickými poruchami učení při profesním poradenství
Ivana KAČMARČÍKOVÁ